فرمانده انتظامی کل کشور:

دشمن می‌خواهد دو بال عفت و غیرت را از جامعه بگیرد 

سردار رادان در ساری گفت: دشمن در راستای اندلسی کردن جامعه تلاش می‌کند تا دو بال عفت و غیرت را از جامعه ایرانی جدا کند.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در چهارمین یادواره ۱۲۹ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه محرم و صفر هر سال زنده و پویاتر از سال های قبل  برگزار می‌شود، گفت: برخی وقایع، تاریخ مصرف محدودی دارند اما نهضت عاشورا و قیام امام حسین ( ع ) برای همه تاریخ  و همه نسلها زنده و تعیین کننده بوده است چون مسیر  حق را نشان می‌دهد.

او افزود: حسینی بودن در نسل گذشته و دوره مدرنیته وجود داشته و دارد و  برای هر نسلی از نسلهای آینده نیز زنده و پویا خواهد بود و گواه آن جمعیت میلیونی زائرانی است که هر ساله از  کشورهای مختلف  خود را به کربلا می رسانند.

سردار رادان ادامه داد: مفهوم شهادت در تاریخ اسلام وقتی برای مردم شهادت طلب رقم خورد اثر جاودانه خود را  نیز گذاشت و وقتی قیام امام حسین (ع) مسیر حرکت برای تعالی و رستگاری را به افراد نشان می‌دهد طبیعی است همه کسانی که خود را پیرو این مکتب می‌دانند نیز در همین مسیر باید حرکت کنند.

او  با بیان اینکه  از زمانی که حق شکل گرفته باطل هم روبروی آن قرار گرفته است، ادامه داد:آن‌هایی که خود را پیرو مکتب امام حسین ( ع ) می‌دانند و یزیدیان را مقابل خود نمی‌بینند قطعا از دشمن غافل شده اند و  تاریخ نشان داده کسانی که غافل باشند مانند برخی ها به صحنه کربلا هم دیر می رسند

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: وقتی یزید و یزیدیان در صحنه هستند، پیروان مکتب امام حسین ( ع ) هم باید در صحنه حاضر باشند و وظیفه آنها نیز حفظ همزمانی شور و شعور حسینی و زینبی و در صحنه و هوشیار بودن است.

او با بیان اینکه حریف و دشمن اثربخشی نهضت عاشورا را می فهمد و می‌خواهد نهضت امام حسین ( ع )  از جامعه اسلامی جدا سازد، افزود: وقتی دشمن در خصوص یک موضوع مانند حجاب و عفاف یا پیاده روی اربعین موضع می گیرد و مخالفت می کند پس راهی که در حال طی کردن آن هستیم درست  و موضوع مقدس است.

دشمن بدنبال گرفتن دوبال عفت و غیرت ایرانی

سردار رادان با بیان اینکه دشمن با فضاسازی به سمت اندلسی کردن جامعه ایران دارد تلاش می‌کنند، ادامه داد: حریف می‌خواهد دو بال عفت و بال غیرت را از جامعه بگیرد، چون اگر این دو بال از یک جامعه گرفته شود آن جامعه دیگر نیازی نیست با  مخالفان خود بجنگد بلکه ناخواسته یار غار دشمن شده است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: وقتی این دوبال گرفته شود فکر و ذهن جامعه فریب می خورد و مسیر عوض می شود و آنگاه همنشینی با یزیدیان زمان برای افراد افتخار می شود.

سردار رادان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس تهدیدات  علیه کشورمان کم نبودند و ایران  مقابل همه یزیدیان دنیا ایستاد اما هیچ رزمنده‌ای پا پس نکشید.

او با بیان اینکه اگر قرار است همانند شهدا حسینی باشیم باید مانند آنها رفتار کنیم ، افزود: حسینی بودن هزینه دارد، تحریم و مشکلات دارد، اما بعد از تحمل مشکلات قطعا با فرج و افتخار همراه است.

سردار رادن استان مازندران را استان علویان دانست و گفت: مازندران افتخار می کند که شهرها و روستاهای آن بدون شهید نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.